خرید آپارتمان های ارزان قیمت در پایتخت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396
بازدید : 124
نویسنده : omid

قیمت خرید و فروش آپارتمان های مسکونی و واحدهای مسکونی در پایتخت، با توجه به شاخص های مختلف سنجیده می شود. در این میان می توان اوضاع اقتصادی خریداران مسکن و فروشندگان مسکن را عامل تعیین کننده برای نرخ آپارتمان های مسکونی دانست.

خرید آپارتمان های ارزان قیمت در پایتخت در مقاطع زمانی که با رکود در بازار مسکن و بازار معاملات ملکی مواجه هستیم، بیشتر می شود. تعداد زیادی از آپارتمان های مسکونی و املاک مسکونی در مناطق مختلف تهران خرید و فروش می شوند که زیر قیمت واقعی آپارتمان در منطقه مورد نظرمی باشند.

دلیل اصلی این امر رکودی است که بر بازار مسکن سایه انداخته است. بسیاری از کارشناسان مسکن بر این باورند که رونق مسکن در پیش است و بعد از انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدیدی از پیش رونق مسکن می شویم. اما باید خاطر نشان نمود رونق بازار مسکن در حال حاضر برای خریداران مسکن و فروشندگان ملک مسکونی مشهود نمی باشد.

از اینرو تعداد زیادی از سازندگان مسکن به دلایل مختلف از جمله نیاز مالی اقدام به فروش واحدهای مسکونی خود می کنند تا بتوانند واحدهای مسکونی و املاک خود را در کوتاه ترین زمان به پول نقد تبدیل کنند و از آن استفاده نمایند.

همین امر باعث شده است بسیاری از افراد سرمایه گذاری در بخش مسکن و خرید و فروش ملک مسکونی را مناسب ندانند و ترجیح بدهند سرمایه خود را در بانک بگذارند و یا در بازار دیگری به چز بازار مسکن و صنعت ساختمان، سرمایه گذاری کنند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com